Strona główna1 » Reklamacje
Producenci
Kontakt
  • Terrarex.pl
  • E-mail:sklep@terrarex.pl
  • Telefon609 819 669
    22 673 56 69
    Nie możesz się dodzwonić? Napisz do nas e-mail. Na każdy odpowiemy.
  • Godziny działania sklepupon.- czw. 10.00 - 18.00 ; piątek 10-16

Reklamacje

Reklamacja towaru.

Reklamacje powinny zostać zgłoszone w formie pisemnej. Reklamowany towar należy odesłać do naszego sklepu. Podstawą reklamacji mogą być np. dostarczenie innego towaru niż zamawiany, nieprawidłowe skompletowanie zamówienia, dostarczenie niewłaściwej liczby towarów, wady rzeczy i inne.

Reklamowany towar posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać wraz z kartą gwarancyjną i wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres: 

darewit.pl Ewa Zwierzchoniewska
ul. Licealna 81
04-424 Warszawa

Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. 

W przypadku, kiedy nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie sporządzone pismo, w którym warto umieścić dane: 
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
- pełny adres do wysyłki zwrotnej
- data zakupu
- numer zamówienia lub login/nick ze sklepu
- przyczynę reklamacji / opis wady / opis montażu
- żądania wobec Sprzedawcy
- nr konta i dane do przelewu klienta

Zalecamy, aby zwracany towar był bezpiecznie zapakowany w celu uniknięcia ryzyka uszkodzeń w transporcie. W przypadku, gdy wystąpi jakikolwiek problem z odesłanym przez Państwa towarem skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.

Po otrzymaniu reklamowanego towaru, z wyżej wymienionymi załącznikami , rozpoczniemy procedurę reklamacyjną.
Termin rozpatrzenia reklamacji : max 14 dni.
O wyniku reklamacji (pozytywna/negatywna) zostaną Państwo poinformowani.

Potrzebujesz formularza reklamacyjnego w wersji elektronicznej  prosimy o kontakt mailowy kontakt@terrarex.pl

Formularz Reklamacyjny do pobrania   Pobierz

 
Przejdź do strony głównej
Waluta
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...